Sunday, July 12, 2009

Bicara buku sukses

Ust. Zamri dari radio ikim.fm, memulakan bicara bersama ahli panel jemputan

Jam 5.00 petang telah menunjukkan diri, tapi pentas tempat berlangsungnya Bicara Buku "Wajah Baru Politik Malaysia" (tulisan Dr. Mujahid Yusof) belum tersedia. Malah kelihatan anak-anak ralit dengan melukis-lukis. "Mungkin ada pertandingan kot.." kata hati saya.

Jam 5.15, Dr. Dzul Ahmad (MP Kuala Selangor), Hj Annual Bakri serta Ann Wan Seng selaku ahli panel dan Ust. Zamri ikim selaku moderator tiba serentak.Lalu saya bergegas mencari urusetia agar pendekkan waktu melukis, kerna saya tidak mahu ahli panel program ini menunggu terlalu lama. Program sepatutnya bermula jam 5.00 petang, alhamdulillah segala kegelisahan bebas. {Bebaskan diri dari gelisah}.

Apa yang dirancang berjalan dengan baik. Sambutan amat luar biasa dari biasa..(puji diri sendiri ekk!) Ini menurut riwayat sahabat urusetia Karnival buku Bangi.
Orangramai khusyuk mendengar kepetahan bicara dari panelis
Segenap ruang dipenuhi dan kegembiraan terpancar pada wajah peniaga-peniaga buku. Apalagi saya...juga staff saya yang tak kenal penat, terima kasih semua!

No comments:

Post a Comment